Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

vrijdag 27 april 2018

Koningsdag

Op de Koningsdag markt heb ik niet veel gekocht.
Ik heb een paar zilveren colliers met 1 hanger voor een bedrag van  €3,- gekocht.
Maar de klapper was een echte Swarovski Crystalline Stardust Rollerball rosé goldplated  (18k) pen ter waarde van  €25,- á €49,- voor een luttele bedrag van  €5,- gekocht.
Hij schrijft voor dat bedrag erg fijn waardoor hij mij erg gaat helpen bij het bullet journal avontuur.
Wat wel erg jammer was dat de temperatuur buiten tegen viel.
Het was best wel fris en dat maakt ook dat wij niet naar het Havenkwartier gaan om Gerard Ekdom te zien draaien.
Blauwbekken daar hebben wij allebei geen zin in en het voordeel van thuisblijven is dat je eten en drinken kunt pakken zonder je knip te raadplegen.
Gelukkig eten wij straks erg makkelijk en de koffie is op loopafstand.
Ik merk dat ik nu naar woorden zit te zoeken om aan de 16 zinnen column te voldoen.
Ik kreeg overigens tot 2 keer toe complimenten over mijn worteltjes oorbellen waarvan de verkoopster van de pen.
Zij had namelijk ook een collier met worteltjes gemaakt en te koop.
Natuurlijk probeerde zij die collier aan mij te slijten.
Toen verklapte ik dat de oorbellen oorspronkelijk een collier was.
Vandaar dat ik voor die pen ben gegaan.
Maar goed, door dit geneuzel zit ik inmiddels aan mijn regel limiet.
Fijne dag nog iedereen, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten