Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zondag 1 april 2018

Eerste dag van de nieuwe maand

Nog even en de eerste paas dag tevens de eerste dag van de nieuwe maand is voorbij. Ik ben ondertussen met de trend Bullet Journal mee gegaan. Hoewel ik eigenlijk al heel lang aan Bullet Journal doe zonder dat ikzelf het in de gaten had. 
Ik gebruik namelijk mijn hervulbare agenda's om de boel te verpersoonlijken. Ik ben wel achter dat geïmproviseerde pagina's niet helemaal fijn gaan. Dus ben ik bij een kleine kantoorartikelen winkel gegaan om voor de hervulbare agenda's losse blaadjes te kopen. 
Natuurlijk zal ik de volgende keer bij Ome Ali Express mijn materiaal bestellen, maar dat moet nog even wachten. Verder ben ik best wel trots op mijzelf opdat ik nog steeds het 16 zinnen systeem hanteer, Ik vind het ook nog eens leuk en het leest denk ik wel makkelijk weg.
Dat kan alleen mijn lezers behoordelen door middel van een comment onder het columnpje te plaatsen. Gelukkig heb ik een klein beetje hulp van een woordenteller die mij er op wijst dat ik niet te lang door ga met typen.
Niet te lang over nadenken, daar wordt niemand blij van. Je krijgt eerder hoofdpijn van al dat gemaal. Daarom moeten wij nu extra genieten van een lang weekend. Voor je het weet is het voorbij en dan begint de dagelijkse geneuzel inclusief negatieve energie die tot je komt. 
Dus voor nu alleen maar positieve energie toelaten. Vrolijk pasen, Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten