Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zondag 22 april 2018

Zomer in april

Wegens het mooie weer van de afgelopen dagen en een paar onzinnige strubbels ben ik niet met mijn geliefde columnpje bezig geweest. 
Dat komt wel weer als ik vrijuit kan praten en schrijven. Nu is dat nog met aangedraaide duimen, waardoor ik op moet passen met woorden. Het boeit mij overigens niet dat iemand mij met een scheef oog aankijkt. Naar iemands pijpen dansen dat is niet aan mij besteed.
Blijkbaar heb je in het leven soms geen keuze. Op dit onderwerp kom ik eerdaags nog op terug.
Het is letterlijk en figuurlijk zondag vandaag en daar ga ik optimaal van genieten, want men verwacht een paar mindere dagen aankomende week.
Zo, mijn buikie is ook weer gevuld met Griekse yoghurt en muesli of cruesli hoe het ook heten mag. Even rustig uitbuiken voordat de douche opgezocht wordt
Daarna 22 vogeltjes blij maken met vers water. Vervolgens een beetje opruimen in de kamer, gewoon een paar kleine dingetjes zodat het weer oogt.
Hoewel de bijkeuken ook wel een opfrisbeurt kan gebruiken. Maar ja, die energie moet eerst opgewekt worden, het moet wel een keer. 
Net als de tuin, je kunt wel zitten zo is het niet en zo zijn nog een paar vertrekken die aangepakt moeten worden. Momenteel zuigt wat anders al het energie op, later meer dan gaat er een behoorlijk boekje los.
Tot die tijd genieten wij van de zon die ons gratis gegeven wordt, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten