Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zaterdag 14 april 2018

Komende drie nachten het bed voor mij alleen.

Dit is eventjes heel vreemd. Ik zit op het moment helemaal in mijn uppie achter de pc naar NPO Radio 2 Soul Night aan het luisteren terwijl dat weken voorheen gezamenlijk was.
Nu moet ik gaan bedenken hoe ik mijn tijd ga invullen. Dat gaat wel goed komen, gok ik.
Ik heb overigens wel een simpel, maar handig ideetje uitgevoerd. 
Ik heb namelijk zo'n contactlenzen applicator/ zuigertje/ zuignapje om geturnd in een hulpmiddeltje/ handvatje voor clear transparante stempeltjes. 
Normaal gesproken gebruik je plexiglas plaatjes als handvaatjes, als je dat niet hebt dan moet je een alternatief zoeken en dat heb ik bijdeze gedaan. 
Ik kreeg zelfs van een opticien een compliment opdat zij niet op zo'n idee kwam. Ook zal ik mijn eigen opticien waar ik het applicatorretje vandaan heb mijn verslag over mijn bevinding doen.
Zij zullen het geweldig vinden, want dan weten zij ook dat het multi functioneel is.
Ik zal zodadelijk nog even op de site van ome Ali Express snuffelen, misschien kom ik nog iets leuks voor weinig tegen.
Misschien ga ik ook nog wat vulpen doodles maken, gewoon blijven oefenen. Wat dat betreft heb ik zeker tot 02:00 uur de tijd om mijzelf te vermaken. 
Op dit moment zit ik te denken hoe ik de laatste paar zinnen kan vervullen met woorden. 
Het was overigens erg mooi weer om een flink stuk te wandelen en de bijkomstigheid was, dat de winkels nog los waren. Zo, dit is mijn 16de zin voor nu, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten