Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

vrijdag 6 april 2018

Zijn de handvatten uitverkocht?

Al jaren loop ik met een droom die met de dag sterker wordt. Alleen ik weet niet de plan van aanpak. Ik krijg ook geen handvatten dat moet ik allemaal alleen uitzoeken.
Hoewel ik genoeg producten op voorraad heb en er is ook een mogelijkheid om geheel gepersonaliseerde items te realiseren. Tot nu toe krijg ik alleen maar "Oh, wat leuk. Dat heb je mooi gemaakt." Helaas koop ik daar niks voor en ja, ik weet het. 
Het is buiten de comfort zone van heleboel mensen en erg uniek. Maar ja, aan kijkers heb ik niks. Ik heb liever dat mensen met mijn producten lopen. Goed, ik ga alles op alles zetten om deze droom tot leven te brengen ook al zal ik weerstand van bepaalde volk krijgen.
Dat gaat mij niet boeien, ik ben dansen naar andermans pijpen meer dan zat. Mijn droom realiseren is mijn werk en dat heeft tijd nodig om lonend te worden. Het gaat alleen maar langer duren als de handvatten niet uitgereikt worden dan is het vergelijkbaar met een puzzel van miljoen stukjes. So don't push me. Time will tell, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten