Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

maandag 16 april 2018

Geef je ziel dagelijks rust

Ik ben afgelopen avonden niks anders aan het doen dan met allerlei soorten schrijfgerei in de weer te zijn. Ik denk dat even een paar avonden het schrijfgerei laat rusten, ook ik zie het niet meer qua inspiratie. 
Dat gaat wel weer goed komen als ik maar doe wat ik zeg/schrijf. Gewoon zodadelijk lekker naar bedje toe en eventueel wat lezen voordat ik richting dromenland ga wandelen .
Maar eerst wat ontspannen en mijn gedachten door mijn vingers laten glijden zodat het hier zichtbaar worden. Anders hebben jullie er niks aan.
Alleen nu maak ik mijzelf opnieuw moeilijk om nu met woorden te gaan stoeien om door mijzelf opgelegde quota van 16 zinnen te vervullen.
Kijk, ik kan nu niet gaan schrijven "Ik pak even een peukie er bij." Want dat is sinds Valentijnsdag niet meer in huis. Dan moet ik even een alternatief bedenken om een soort van rust in mijn hoofd te creëren wat vergelijkbaar aan nicotine is. 
Ik denk dat ik het luisteren naar de radio bijna kan vergelijken met nicotine, alleen van het radio luisteren wordt je niet ziek en men kan je ook niet verwijten dat je anderen schaad.
Je kunt hooguit je oren beschadigen als je de speakers op ramen tril standje zet. Kortom, luisteren met mate is het beste medicijn om een nieuwe verslaving voor je hersenen te boetseren. 
Maar goed, ik drink een glaasje 0,0% alcohol. Dan taai ik langzaam af naar mijn bedje waar ik nu nog heerlijk diagonaal er in kan liggen. Geef je ziel dagelijks rust, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten