Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 4 april 2018

Eerste woensdag van april heet #StoepkrijtDag

Het is inmiddels de vierde dag van de vierde maand van het jaar en dat betekend ook dat het de eerste woensdag van April is. Deze woensdag is sinds 2017 benoemd als de Nationale #StoepkrijtDag. 
Omdat een aantal gemeenten het nodig achten om het stoepkrijten te verbieden en zo het lef hebben om kinderen onder een bepaalde leeftijd te verbaliseren. 
Dit kwam bond tegen vertrutting ten oren. Vanaf dat moment zet de voorzitter van de bond Gerard Ekdom voor 1000% in om gemeenten te laten inzien dat stoepkrijten niks misdadig is. Maar leuk is, het zorgt er voor dat kinderen bij droog weer buiten komen en dat is toch wat veel volwassenen willen? En daarbij zijn de stoepkrijt kunstwerken met een goede regenbui zo weggespoeld.
Ik hoop met de bond tegen vertrutting van harte mee dat de eerste woensdag van April in de Nationale dagenlijst komt te staan. 
Daarom zouden alle papa's, mama's, opa's, oma's, juffrouwen en meesters alle kinderen bij de hand moeten nemen om gezamenlijk fantasieën op de tegels te laten toveren.
Dan zouden de weergoden wel met de kinderen gezind moeten zijn en hun tranen (regen) nog even inslikken zodat de kinderen hun gang kunnen gaan.
Er zullen vast wel mooie, gekke en fantasierijke creatie's uit voortvloeien. 
Dat zullen wij wel onder andere op https://www.facebook.com/bondtegenvertrutting/ & op https://www.facebook.com/EkdomInDeOchtend/ terug te vinden zijn.
Heb heel veel plezier buiten en laat de moderne technologieën voor één dagje lekker links liggen. 
Ik merk dat mijn fantasie wat betreft woorden even wegebt, omdat ze een beetje op raken. En toch moet ik voor mijzelf aan de 16 zinnen limiet houden. Oké, ik heb het gered, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten