Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

donderdag 12 april 2018

Mobiele eenheid actief

Mobiele eenheid op het moment in huis. Twee vaste pc's en een smartphone zijn nu online. 
Eén pc en één smartphone zijn de punten van een paar online spelletjes aan het ophalen en één pc wordt op het moment gebruikt om een aantal woorden van de zwevende letters te toveren.
Het duurt niet lang meer of één pc gaat uit om offline verder te gaan met voorgedrukte letters op ouderwetse manier genaamd papier.
Maar eerst even elf zinnen zichtbaar maken en waar het over gaat, dat weet ik nog niet. Ondertussen hebben wij weer ideeën genoeg om uit te voeren, maar het moet nog even in de ijskast om te wennen. Ik bedoel wij hebben nog niet de vrijheid die wij graag omarmen.
Zodra de vrijheid geheel vrij staat dan zal ik het één en ander hier beschrijven. Tot die tijd moet ik mij nog gedeisd houden en oppervlakkig mijn mening verwoorden.
Mijn vrijheid van meningsuiting wordt momenteel beperkt, maar als je tussen de regels door leest dan kom je ook al een heel end.
Maar goed, ik ga deze column langzamerhand afronden zodat ik nog even offline kan.
Morgen nog een drukke dag voor de boeg om de weekend zo goed als vrij te houden. 
Want ja, ik heb vanaf morgennacht het bed voor mij alleen. Wat overigens af en toe een hele fijne gedachten is. Dan hoeft je ten minste geen ruzie te maken behalve met jezelf. Hahahaha, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten