Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zaterdag 7 april 2018

Weet je wat ik mij afvraag?

Weet je wat ik mij afvraag? Ik vraag mij de laatste tijd heel erg af wanneer mijn creatieve uitspattingen zowel op schrift als in tastbaarheid beloond gaat worden?
Ik bedoel hoeveel tijd onbetaalde tijd moet ik nog er in steken voordat het gezien wordt?
Hoe leuk zal het voor mij zijn dat ik al mijn creatieve uitspattingen kan combineren met mijn dagelijkse onbetaalde huishoudelijke werkzaamheden?
Er is namelijk ooit tegen mij gezegd dat bewust huisvrouw/man zijn gelijk staat aan werkeloosheid. Hoe bizar is dat? Het onbetaalde beroep huisvrouw/man wordt tegenwoordig flink onderschat. Het is niet te vergelijken met werkeloosheid. 
Ik bedoel werkeloosheid daar kies je zelf niet voor, dat wordt door andere factoren bepaald. Maar goed, daar ging het in deze column niet over. Het ging over hoe creativiteit om te zetten naar kei harde €€€€€€. Daar heb ik momenteel zelf nog geen antwoord op.
Ik heb ideeën zat, door wat negatieve factoren van buitenaf kan ik ze "nog" niet tot uitvoering brengen. Die negatieve factoren zullen later wel beschreven worden op het moment dat ik totale vrij baan heb om mijn eigen ding te gaan doen.
Dus die teaser houdt je nog van mij tegoed, mits je mijn 16 zinnen columns blijft volgen. So don't leave me, Wendy 👀 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten