Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

maandag 9 april 2018

Roeien met de riemen

Ik had stiekem mijn blogje/columnpje gepromoot, maar ik kreeg al een opmerking "Dat is al een oud bericht." 🤔 
Nou ja, dan ben ik min of meer verplicht aan mijn lezers om iets nieuws te plaatsen. Ik kan wel over het weer gaan hebben, maar dat heeft geen zin behalve dat het ideale was hang dag was.
Verder ben ik met mijn andere verplichtingen bezig geweest. En niet te vergeten, ontspanning.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar ik houdt mij veel bezig met fysiek boek lezen, bullet journal maken en mijn 16 zinnen column schrijven. Toch houdt ik nog tijd over voor de dagelijkse huishouden, om de dag boodschappen, beweging in de vorm van fietsen en/of lopen.
Hoewel bullet journal eigenlijk niet nieuw is, dat deed ik al voordat het een hype werd. Ik heb namelijk al jaren een navulbare agenda in mijn bezit en het zijn er ondertussen 4.
"Hoezo 4?", vraag je waarschijnlijk af. Nou, ik heb 1 voor de agenda hoofdstuk, 1 voor de network hoofdstuk, 1 voor de dagboek hoofdstuk en 1 voor de planning, kasboek en teken hoofdstuk. Dit alles kon "nog" niet in 1 organizer hoes, omdat ik merendeel home made pages heb waardoor alles veel dikker en uitgebreider is geworden. 
Gelukkig bestaan ook Chinese online shops zoals "ome" Ali Express waar je voor een prikkie je materialen kunt aanschaffen. "Ome" Ali moet momenteel eventjes wachten voor een berichtje van mij tot die tijd kan snuffelen geen kwaad, toch? Ik moet nu even roeien met de riemen en materialen die ik heb. Veel leesplezier, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten