Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 4 april 2018

De grondlegger van de nationale #StoepkrijtDag

Uitgerekend op de nationale #StoepkrijtDag maakt de grondlegger van deze dag Gerard Ekdom bekend dat hij van Radio 2 naar Radio 10 gaat.
Dat is wel jammer, maar ik snap hem ook wel dat hij hunkert naar meer creativiteit, vrijheid en een goed gevulde knip. Dat laatste wil ik ook wel, maar ik heb niet zo'n werkgever die dat wil vullen.
Vanaf september wordt het dus schipperen tussen de zenders 2 & 10 of online terug luisteren. Ik bedoel het is min of meer de schuld van Gerard dat wij van 3FM naar Radio 2 zijn gegaan.
Wij zijn uiteraard niet de enige die met hem mee zijn gegaan, er zijn namelijk meer luisteraars & DJ's naar Radio 2 overgestapt. 
Ik ben overigens wel erg benieuwd wat Gerard in zijn verhuisdoos gaat stoppen. Ik gok Dr. Pop, Ekdom's BBQ, Stoepkrijtdag en nog meer wat aan hem refereert.
Maar goed, hier is vandaag iedereen nog niet over uitgesproken. Ik bedoel elke DJ die vandaag op de Radio 2 te horens is, heeft er over. 
Kortom, iedereen in de studio en in het land is helemaal van dit bericht van slag. Natuurlijk wenst iedereen Gerard heel veel plezier en succes op Radio 10.
Gelukkig kunnen wij Gerard tot september nog op Radio 2 horen inclusief zijn woordspelingen. Ondertussen gaan wij bedenken hoe wij de andere Radio 2 DJ's nog trouw kunnen blijven. Radio verdwijnt niet, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten