Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

donderdag 5 april 2018

Heb jij ook zo nu en dan het gevoel dat je niet gezien wordt?

Heb jij ook zo nu en dan het gevoel dat je niet gezien wordt? Dat gevoel had ik vandaag en dat is geen fijn gevoel. Ik wil niet als een massa slaaf behandeld worden. Ik ben geen nummer.
Sinds mijn komst op deze aarde heb ik een naam gekregen. Ik ben erg van gediend dat men die ook benoemd. Daarom ben ik erg druk bezig om mijzelf van de massa los te wrikken zonder dat ik teruggeroepen wordt.
Maar ik ben bang dat het mij niet gaat lukken en toch zet ik alles op alles om het te laten slagen. Zodat ik iedereen die mij nu probeert te delegeren dadelijk flink kan uitlachen met de woorden "Zie je wel stelletje ongelovigen. Ik kan het wel en ik mag gezien worden!"
Voordat ik dat kan doen, moet ik eerst voor mijzelf goed uitzoeken hoe ik het kan aanpakken. Hulp hoef ik niet te verwachten en zeker niet van diegene waarvan de stoel door het volk is betaald. Dus ik neem mijn eigen risico en als ik daarvoor tig keer op mijn plaat moet gaan dan neem ik dat maar voor lief. 
Maar ik ga daar komen waar ik zeker al 20 jaar voor strijd. Het is nog niet gelukt, dus vingers crossed. Wish me a lot of luck, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten