Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

dinsdag 17 april 2018

Wordt een beetje moe van.

Fuck the duck, sinds vanmiddag is het spontaan in mijn schouderbladen geschoten met irritante lachstuipen als gevolg. De tranen biggelen over de wangen, dat is niet van de pijnscheuten maar ook van het lachen.
Diep inademen is zelfs pijnlijk en het is niet om vrolijk van te worden. Ik heb wel een warme douche met een massage straal op de rug. Dat verzachtte wel een beetje, maar dat was voor korte duur.
Het moet wel morgen over zijn, want ik heb nog een belofte staan die ik na moet komen.
Ik denk dat ik zodadelijk nadat ik deze 16 regel column af heb naar bedje ga. Ik laat mijn hele schouder partij plus de nek insmeren met tijgerbalsem en dat de hele nacht laat intrekken.
Want ik voel mij op het moment het zusje van C-3PO van Star Wars, maar dan anders.
Ik ben nu al klaar mee en ik kan het niet er bij hebben. Ondertussen heb ik vandaag in het zonnetje nog wat aan mijn bullet journal gewerkt. 
Ik moet hier en daar nog het een en ander uitwerken, dat gaat goed komen. Toch kan ik mij niet van die stroomstoten verzetten. Door dat geouwehoer werkt het ook nog eens op de blaas. Oké, ik sluit deze 16 regel column af om vervolgens af te zakken naar bed. Sweet dreams all, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten