Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zondag 8 april 2018

Wat een dag, wat een dag.

Wat een dag, wat een dag. De zondag deed zijn naam eer aan, het was overgoten zonnig en heerlijk aangenaam. Het was dunne of geen jassen weer. Op de fiets had je wel een jasje nodig.
Dus wij waren even naar de zomer kermis op de Platvoet wezen kijken en ik merkte dat ik de kermis ontgroeid ben. Het hoeft voor mij niet zo meer nodig.
Gelukkig was het centrum ook los in verband met verplaatste eerste koopzondag van de maand, opdat vorige week de eerste paasdag was. Het was overigens er druk in het centrum.
Niet alleen de winkels waren los, er was ook van brug tot brug loop met die slimmeriken die voor de lol de benen onder hun lijf lopen. Sorry, mij niet gezien. 
Ik loop of fiets wel op mijn eigen tempo. Dus ik heb mijn bewegingen voor de dag ruim schoot gehaald. Verder heb ik heerlijk in de tuin van de zonnestralen genoten met een boekje in de hand. Vreemd genoeg heb ik de laatste tijd een (e-) boek in de hand terwijl ik voorheen niks met lezen heb. Zou het de leeftijd of de wijsheid of kennis vergaren zijn? Who got the answer for me, Wendy 👀?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten