Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

vrijdag 30 maart 2018

De goedevrijdag

Wat een dag, wat een erg zonnige dag. De goedevrijdag markt was erg druk. Er waren ook een aantal kramen met die rare squeses die iiiiiieeeeuuuwww aanvoelen. Verder waren er veel kleding en standwerkers. Ik heb vrijwel niks gekocht.
Maar goed, ik was even er uit. Verder zijn we op de fiets boodschappen wezen doen. Dat doen we al sinds wij geen auto meer hebben en dat bevalt ons prima wat betreft boodschappen. Dus wij hebben voor het paas weekend alles binnen.
Ook hebben wij de frituurpan gereinigd en weer getest voor gebruik.
Vandaag hebben wij hierdoor ook voor het eerst buiten in de zon gegeten. En nu is de energie level op empty stand.
Ik zal zodadelijk even een dutje doen om mijn energie level te upgraden. Maar eerst even de laatste twee zinnetjes van deze column volbrengen. Ik hoop dat aankomende dagen nog meer zonnig weer opkomst is. Nou, fijne pasen allemaal, Wendy 👄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten