Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

dinsdag 27 maart 2018

Wat kan kiespijn zo ondraaglijk zijn.

Wat kan kiespijn zo ondraaglijk zijn. Het speelt al sinds zaterdagavond na het eten van een nootje. Ik had stilletjes gehoopt dat het zou afzakken, maar niet dus. Het is al de derde keer in drie jaar tijd. Als het zo doorgaat dan zit ik binnenkort aan een setje kunstklappers. Ik ben er zo klaar mee. Nu moet ik proberen om tot 16:30 uur uit te zingen. Dat is best wel frustrerend vooral als de hele rechterkant van het oor tot beneden bij de hoektand irritant klopt. Ik heb al een paar pijnstillers die niet helpen gepakt en wat tijgerbalsem aan de buitenkant van de kaak gesmeerd. Normaal ben ik helemaal geen pieperd, ondanks mijn hoge pijngrens is dit zelfs mij nog te veel. Afgelopen nacht heb ik ookal bagger geslapen en dat wil ik niet nog een nachtje laten gebeuren. Ik hoop van ganze harte dat het vandaag nog wordt opgelost. Ik doe al mijn best om mijn tanden te behouden dan nog is het niet genoeg. Als genetisch al bepaald is dat je met slinkende kaaklijn te maken hebt dan is er geen houden meer aan. Eerlijk gezegd ben ik ook helemaal klaar mee met de ongeplande tussentijdse tandarts bezoeken. Twee keer per jaar is zat, vind je niet, Wendy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten