Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 21 maart 2018

Negatief

Nu ik zo al mijn geschreven blogjes terug lees, ben ik merendeel tegen de maatschappij aan het schoppen. En dat het allemaal erg negatief is. Het lijkt erop dat het gezegde "Niet voor het geluk geboren zijn." inderdaad op mij slaat. Het leven loopt niet zoals ik dat voor ogen had. Ik denk ook niet meer dat er verandering in gaat komen. Maar goed, genoeg over mijn misère. Er zijn namelijk nog meer mensen die waarschijnlijk nog slechter hebben dan ik. Ik bedoel er zijn mensen die helemaal buiten de maatschappij zijn gezet door andermans toedoen. Ik heb gelukkig nog een dak boven mijn hoofd en ik heb nog brood. Dat kan een grote groep mensen niet zeggen en ze wonen ook nog gewoon in Nederland. Het is nu echt tijd om de roer flink om te gooien, een ander doet het niet voor mij. Zij doen het hoofdzakelijk voor hun eigen. Het is tegenwoordig wel erg moeilijk om een Eureka moment te vinden, alles is al bedacht. Wie weet ontstaat nu wel een Eureka moment terwijl ik dat niet door heb. Vloggen is al bedacht, Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten