Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

donderdag 29 maart 2018

Wat kan kiespijn zo ondraaglijk zijn (3)

The day after. De verdoving van gisteren heeft van 15:00 uur tot +/- 20:00 uur geduurd en dat is best lang vind ik. Ik heb de nacht goed overleefd.
Maar goed, er is een zeer lichtelijke napijn. Dit is nog met pijnstillers te behandelen. Het is mij allemaal mee gevallen, zelfs het eten ging wonderbaarlijk goed en dat heb ik wel eens anders ervaren. Misschien heeft het wel te maken dat ik een andere tandarts had, omdat mijn eigen tandarts vrij was. 
Min puntje was wel dat deze tandarts de verdovingsspuit in één keer leeg spoot, terwijl mijn eigen tandarts bij de vorige keer in fases deed wegens mij angst voor injectie's. Maar dat geeft niet, die etterbak is er uit en daar gaat het om. Door mijn dapperheid heb ik een klein cadeautje van mijn teerbeminde gehad.
Ik heb namelijk een hi-tech armband met klok en bel functie er op. Natuurlijk zijn mijn polsen ergens te smal waardoor de armband gaat draaien. Maar goed, het gaat om het idee.
Ik ben hiermee een hippe kip met een tikkeltje vintage on the side. :) Wat dat betreft houdt ik wel van om out of the box te gaan. Gezien mijn woorden is de verdoving goed uitgewerkt, Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten