Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 28 maart 2018

Wat kan kiespijn zo ondraaglijk zijn (2)

Nou, het kiespijn avontuur is voorbij. Die rotzak van een kies is er uit, hij had ook niet langer moeten blijven. Want hij was zo ver afgesleten dat de zenuwen nagenoeg bloot lagen.
Het was een kies die constant onder controle werd gehouden en langzaam onder het tandvlees verdween. Kortom, ik ben langzaam op weg naar een setje kunstklappers.
Het moet natuurlijk niet elk jaar raak zijn. Ik bedoel elke 1 wordt ook een duur grapje terwijl massale verwijdering goedkoper is. Nu maar hopen dat ik de komende nacht beter slaap ten opzichte van afgelopen nacht. Voorlopig heb ik nog last van de verdoving die er voor zorgt dat de tong voor een kwart gevoelloos is net als de hele rechterkant van het gezicht.
Gelukkig heb ik wel een slaapmutsje op recept gekregen en daar ga ik vanavond ook gebruik van maken. Niemand die mij tegenhoudt. Maar eerst de uitwerking afwachten voordat ik wat kan eten. Ook hoop ik dat ik weinig napijn ga ervaren, daar wordt je ook niet vrolijk van als dat wel gebeurt. Verder hoop ik wel dat het met het weekend zo ver is genezen dat ik gewoon van pasen kan genieten.
Ik ga het gewoon avonturen met de pijnstillers on the side. Geniet van de pijnloze dagen, Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten