Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

dinsdag 20 maart 2018

Van 800 woorden column naar 16 zinnen column

Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen om 800 woorden column van de grond te krijgen en daarmee ook wat te verdienen. Ik weet natuurlijk niet of dat wat uithaalt. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ik bedoel als mijn fysieke handwerk niet gewaardeerd wordt dan maar mijn digitale werk. Ondertussen  ik ook nog te kijken of ik een woorden/zinnen teller aan door mij gebruikte Microsoft One Note programma kan toevoegen. Ik ben bang dat het niet voor de tablet beschikbaar is, dus nu moet ik via een omweg aan de exacte woorden aantal te komen. Hoewel zo'n teller een stuk gemakkelijker maakt. Op dit moment ben ik primitief bezig om aan mijn 16 zinnen te komen. Hoewel ik een zwaar hoofd er in heb. Is het überhaupt wel haalbaar om een 800 woorden column te maken? Is het niet te langdradig? Anders maak ik een 16 woorden column van. Bij nader inzien klinkt 16 zinnen column ook weer uitdagend. De moeilijkheidsgraad van beiden is even zwaar. Deze eerste column zal waarschijnlijk niet zo spannend zijn opdat het meer een zoektocht voor mijzelf is om te kijken wat voor mij en eventueel jullie werkt. Laat het mij weten, Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten