Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

maandag 26 maart 2018

Mijn interpretatie van de Participatie.

Weet je wat mijn interpretatie van het Participatie wet is? Nou, dat ga ik je haarfijn beschrijven.
Volgens de online beschrijving van de Participatie is het deelname in de maatschappij, maar er staat niet bij hoe en op welke manier.
Kijk, mijn deelname aan de Participatie is een stap terug zetten zodat er plaats voor de nieuwe generatie wordt gemaakt.
Blijkbaar wordt deze interpretatie niet gewaardeerd. Op het moment dat je met zo'n persoon oog in oog komt te staan dan gaat die persoon je gelijk bevelen wat je "moet" doen om onder het gezag van een moderne slavendrijver als sloofje gebruikt te worden. Ondertussen is de stoel van die persoon allang door de belastingbetaler betaald. Nu ik zo aan het bloggen/ columnisten ben dan zal dat waarschijnlijk niet onder vrijwilligers werk vallen, denk ik zo.
Ik daag mijzelf al erg uit om een 16 zinnen column/blog op te zetten in combinatie mijn dagelijkse huishouden. Dat is namelijk wat mij erg aanspreekt en niet onder een "Doe dit, doe dat" figuur te dienen. 
Ik zal mij n best doen om deze 16 zinnen column/blog om te zetten in €€€€€€, want dat gaat zo'n "Doe dit, Doe dat" figuur om. Ik vind het ook prima als ik geen €€€€ er voor krijg dan is het gewoon vrijwillig en vrijwillig is ook Participatie. Of ben ik nu dom blondje's redenatie aan het te accentueren? Maar goed, als ik iets verdien dan is het voor mijzelf en niet voor iemand of wat anders. Als ik mij had willen laten bevelen dan had ik bij de Defensie moeten aanmelden. Ik laat mijn leven niet invullen door een ander die beter denkt te weten dan jijzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten