Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

dinsdag 15 mei 2018

Moederdag

Oeps, ik heb al een poosje niks meer geschreven. 
Gezien het mooie weer van de afgelopen dagen had ik ook weinig zin om achter de pc te kruipen.
Het wil niet zeggen dat er niks gebeurt is integendeel zelfs. 
Er is iemand die zijn vrije tijd tegen eerlijke beloning anders mag indelen.
Verder ben ik nog niet verder gegaan met NiLaMi_s maar dat komt nog wel.
Eerst weer inspiratie aanwakkeren, zonder at ben ik nergens.
Ondertussen hebben wij ook moederdag gehad wat wij niet vieren.
Ik ben met mijn vader en mijn man naar een dorpjes verderop voor een brommer toertocht mee geweest.
Helaas vielen zowel vader als dochter uit en moesten met de bezemwagen mee.
Hoewel ik eerste instantie mij niet liet kennen en ging met de brommer die wel wilde lopen naar het rustpunt toe. 
Van daaruit ging manlief op de rijdende brommer verder tot aan het eindpunt.
Vervolgens zijn wij met ons 3-en naar een bekende die in de buurt woont getuft om van daaruit met 2 brommers naar huis te rijden.
Wij waren alle 3 het helemaal zat en dat was onze zondag.
Vandaag ben ik met mijn vader de gestrande brommer wezen ophalen, die stond namelijk aan de acculader.
Zo kom je de dagen wel door.
Veel leesplezier, Wendy 👀 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten