Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

donderdag 17 mei 2018

Kansen laten liggen?!

Waar is men in het bedrijfsleven mee bezig? 
Men kan aan een Curriculum Vitae al zien of iemand een jobhopper is of niet zonder dat men de persoon achter het Curriculum Vitae gesproken te hebben.
Ik heb het nooit zo goed begrepen dat men aan de hand van een aantal woorden kan zien hoe de schrijver in persoon is.
Ook is men erg laks met terugkoppelen van de resultaten ookal accepteert men niet dat je zelf er achter aan gaat voor de reden "Waarom?"
Verder accepteert men ook niet als je buiten de digitale procedure om een open brief schrijft.
Ik vraag mij oprecht af of men echt alle toegezonden Curriculum Vitae's leest?
Persoonlijk geloof ik daar niks van. 
Ik bedoel als men al beweerd dat men jou persoonlijk gesproken heeft terwijl dat niet het geval is dan klopt er iets niet in het personeelsbeleid.
Ach, wat weet ik er van. Ik ben maar een laag opgeleide die in het huidige maatschappij als een dombo wordt neergezet.
Oeps, laag opgeleide mag ook niet meer. Het is praktisch opgeleide. Ondertussen weet ik wel dat de bedrijfsvoering van tegenwoordig niet klopt en dat men heel veel kansen op het gebied van personeel en winst laat liggen.
Dus welkom in de moderne bedrijfsvoering die vaak negatief eindigt.
Daarom laat ik het bedrijfsleven voor wat het is en ga mijn eigen wegen bewandelen.
Fijne donderdag allemaal, Wendy 👀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten