Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

maandag 27 augustus 2018

Lente/zomer voorbij 🌞, herfst/winter in aantocht. ⛈

Niet goed, niet goed, ik heb te lang niks van mij laten horen. 
Ik geef gewoon het mooie weer van de afgelopen tijd de schuld. 
Wees nou eerlijk, zou jij met het mooie weer achter een pc of laptop of tablet kruipen terwijl je ook heerlijk van de zon, levendigheid op straat kunt genieten?
Maar nu is echt weer de tijd om de lente/zomer items op te bergen en de herfst/winter items voor de dag te halen.
Want de dagen worden korter en de nachten kouder waardoor de verwarming weer aanslaat en wat dikkere beddengoed te voorschijn komen.
Ondanks dat kun je nog steeds de zomer kleding met de winter kleding combineren, daar is niks mis mee.
Ik bedoel de winter kleding is zo somber van kleur en een touch of summer kan best.
Ik zal nooit gaan snappen dat de lente/zomer altijd vrolijker kleuren heeft en de herfst/winter sombere donkere kleuren. Daar wordt je zelf toch ook niet vrolijk van?
Maar goed, ik ben naast mijn 16 zinnen column ook met Bullet Journaling bezig.
Hoewel Bullet Journaling dat doe ik eigenlijk al vanaf de tijd dat ik met navulbare organizers in de weer ging.
Dat kan wel zeker 20 jaar zijn, maar toen was het nog niet hot & happening wat nu wel is.
In principe ben je al aan het Bullet Journaling als je een analoge dagboek of agenda bijhoudt en opfleurt met kleine krabbel tekeningetjes, stickers e.d.
Je kunt Bullet Journaling ook wel digitaal doen, maar dat is denk ik niet zo leuk en rust gevend.
Als je inspiratieloos bent dan kun je heel veel ideeΓ«n op het digitale net vinden, maar het leukste is jouw eigen fantasie vrijheid te geven.
Warme groet in donkere dagen, Wendy πŸ‘€

Geen opmerkingen:

Een reactie posten