Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 1 augustus 2018

Geen dagelijkse gebeurtenissen deel 2

In de huidige straat is in het verleden ook dingen gebeurd wat niet dagelijks is.
Zo was er een zolder vol met plantjes die bij wet verboden zijn.
De bewoner werd zonder pardon er uit gezet nadat de zolder was leeggehaald.
Dit kon opdat het om een huurwoning betrof.
Niet veel later werden dezelfde plantjes in een koopwoning aangetroffen.
Die bewoner werd door de financierder er uitgezet en vervolgens werd de desbetreffende woning per opbod verkocht.
Daarna was het respectievelijk rustig op dat gebied.
Natuurlijk zijn er andere woningen in de omgeving ontdaan van zulke plantjes en bijbehorende attributen.
Ik snap die mensen heus wel, het is de enige manier om aan snel geld te komen.
Persoonlijk ga ik toch voor een Eureka moment, maar die laat lang op zich wachten.
Ik blijf maar afvragen hoe anderen dat doen, maar daar krijg ik geen antwoord op.
Maar goed, daar ging deze column niet over.
Het ging over snel geld verdienen met alle gevolgen van dien.
Wie zijn kont verbrand, moet op de blaren zitten.
Ik zal never nooit mijn vingers aan dat soort praktijken branden.
Fijne dag nog, Wendy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten