Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

donderdag 31 augustus 2017

Verrijking van NiLaMi Jewelry Imperium

Ik ben vandaag bezig geweest met Verrijking van NiLaMi Jewelry. Hiermee hoop ik iets meer de voeten aan de grond te krijgen.
Op het genoemde blog krijg je een kijkje backstage te lezen en ik hoop dat het leuk ontvangen wordt.
Ook zal ik proberen om deze blog up to date te houden naast al mijn andere werkzaamheden die offline actueel zijn.
Het namelijk niet de bedoeling dat ik 24/7 online bezig ben, er bestaat ook een leven offline die onderhouden moet worden.
Daar zal ik een bepaalde ritme in moeten vinden om alles in goede banen te kunnen leiden.
Het is een kwestie van goed plannen al dan niet met behulp van een planner.
Dat gaat denk ik wel goed komen. Voor deze blog heb ik verder niks om over te schrijven, dus ik houd het kort.

Warme groet, Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten