Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

zondag 9 april 2023

Het leven na 2020.

Mijn excuus dat ik een flinke tijd niks meer geschreven heb. Ik heb mij een beetje afzijdig gehouden van het hele Covid-19 gedoe. Natuurlijk overleden veel mensen aan het virus die wel of niet uit een laboratorium ontsnapte. Er komt druppelsgewijs informatie over uit. Het hele vaccine propaganda was hoofdzakelijk goed voor Pfizer, die heeft behoorlijke winst over de ruggen van de mensen gemaakt. De mensen waren massaal proefpersonen met alle gevolgen van dien. Onvruchtbaarheid, menstruatie bleef uit, lichamelijke gebreken met grote gevolgen tot overlijdens. Wij zijn massaal in het toneelstuk getuind. De achterliggende gedachten was gedragsbeïnvoelding en langzaam invoeren van het CBDC en servalence control. Maar ja, dat mocht je niet zeggen of schrijven dan werd je bestempeld als een Wappie of Complotdenker. Ondertussen blijken deze mensen toch gelijk te krijgen, maar het wordt niet erkend. Maar goed, heden ten dage is Covid-19 afgeschaald van de A status naar een normale griepvirus of verkoudheidvirus. Dus de lock-downs, mondkapjes, afstand houding, handen kapot wassen, familie- en vrienden relaties verwoest en eenzaam overlijden waren achteraf niet nodig geweest.
Laat je absoluut niet door angst leiden. Angst is de slechtste raadgever. Geloof niet alles wat in de mainstream media en online gezegd en geschreven wordt. Leef je leven zoals jij het wilt.
Carpe Diem, Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten