Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

dinsdag 2 februari 2016

Long time no write

Zoals de titel al omschrijft heb ik al een poosje niet geschreven.
De eerste maand van het jaar was een maand van wikken en wegen.
Een maand van creatieve experimenten en dergelijken.
Een maand van bepaalde dingen overdenken.
Heb ik uiteindelijk besloten om een videocameraatje ter hand te nemen.
Ik ben sinds 1 februari aan het vloggen geslagen, het is wel erg onwennig.
Het schijnt dat je er in moet groeien en dat op den duur je tweede natuur wordt.
Voorlopig ben ik aan het ontdekken hoe alles werkt en geloof mij dat er veel kinderziektes in zal zitten.
Maar ja, van fouten leer ik weer. Stel dat alles perfect zal gaan dan heb ik niks meer te leren.
Ik heb van kinds af aan het vallen en opstaan geleerd wat nu nog het geval is.
Ik denk ook dat het per keer steeds makkelijker wordt en dat de fouten af zullen nemen.
Ik ben ook nog niet over uit welk onderwerp ik zal uitlichten.
Over mode, make-up, kapsels en handenarbeid hoef ik het niet te doen, want daar zijn er al genoeg filmpjes van.
Gaande weg zal wel een onderwerp ontwikkelen waarin ik als een vis in het water ben.
Maar eerst stapje voor stapje de wereld van Youtube betreden en ik hoop dat de kijkers het leuk gaan vinden wat ik doe.
Als het naar een paar maanden niks wordt dan kan ik 't altijd vaarwel zeggen, maar dat is nu niet ter sprake.
Nou, dit is een korte verklaring waarom ik afgelopen periode even van de radar verdween.
Maar ik ben weer terug en ik hoop dat deze trein ook blijft doorrijden naar het perron "Positiviteit" in plaats van een boemeltrein die bij elk perron stopt.
Ik zeg "Laat de Intercity trein maar komen. Oeh hoooeeee" en stap samen met mij in het avonturen trip als je durft.
Je kunt mijn camera gestuntel op 
 vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten