Persoon achter de verhalen

Mijn foto
Wat je krijgt is wat je leest.

woensdag 6 mei 2015

Oeps, een maand niks geschreven.

Er is wel veel gebeurt afgelopen tijd, maar te weinig om er over te schrijven.
Een bedrijfsopzetje hier, een concertje daar, een herdenkinkje en een bevrijdingsfeestje overal.
Het bedrijfje wil nog niet van de grond komen, ik moet even het opzetje iets aanpassen en beter promoten. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken.
Ik moet de boel wel kunnen combineren met mijn huishouden e.d.
Als afleiding zijn we nog naar een concert in de stad geweest en dat was erg leuk.
Verder kwam de koningsdag nog eens tussen, wat overigens een beetje tegen viel.
Men verkocht hoofdzakelijk veel kinderkleding en speelgoed.
Ook kwamen er zorgen over het hondje nog eens bij, dan heb je je hoofd ook niet naar andere zaken staan.
Met hem gaat het langzaam maar zeker de goede kant op.
De komende dagen kijk ik wel hoe ik de boel ga invullen en hopelijk volgende week verder uitwerken e.d.
Zo te lezen wordt dit geen lang verhaal, de inspiratie is momenteel even ver te zoeken.
Maar goed, ik leef nog en dat is een goed teken, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten